جلسه هماهنگی کلیه خدمتگزاران نمایندگی لویی پاستور
یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 06:00 | نوشته ‌شده به دست علیرضا رواگرد | ( نظرات )

جلسه هماهنگی کلیه خدمتگزاران نمایندگی لویی پاستور 

با حضور ایجنت محترم نمایندگی آقای فرشید تفرشی و گروه مرزبانی و به همراه مشارکت کلیه نگهبانان و دبیران جلسات، خدمتگزاران وبلاگ، بخش OT ، راهنمایان محترم تازه واردین، مسئولین نشریات و بخش صدور کارت، در روز دوشنبه 30 تیرماه 1399 ساعت 15:00 در محل نمایندگی لویی پاستور آغاز به کار نمود.

در این جلسه ایجنت محترم جهت ارتقا و رشد نمایندگی و شفاف‌سازی درزمینهٔ خدمت‌های متفاوت نکات و توصیه‌هایی را به خدمتگزاران ارائه نمودند که به بعضی از مهم‌ترین آن‌ها در این گزارش اشاره خواهیم نمود.

1- انرژی افراد خدمتگزار باید به‌صورت متمرکز به سمت خدمتی که انجام می‌دهند سوق داده شود و خیلی مهم است که انرژی افراد به سمت مسائل حاشیه‌ای و بی‌ارزش هدایت نشود. افراد در هر جایگاه و در هر سنی که باشند باید رفتار محترمانه‌ای در کنگره داشته باشند و علی‌الخصوص به مرزبان شعبه احترام بگذارند و کاری نکنند که به جایگاه مرزبانی خدشه‌ای وارد گردد و افراد نباید مسائل بیرون شعبه را با داخل شعبه یکی بدانند.

۲ - یکی از بزرگ‌ترین هدف‌های کنگره در سال‌های اخیر احداث آکادمی بوده و قطعاً اساتید این آکادمی از داخل همین شعبات و خدمتگزاران آن خواهد بود و دروس آن‌هم از داخل همین آموزش‌هایی که در کتب و سی‌دی‌های کنگره جاری است خواهد بود و این‌یکی از اهمیت‌های خدمتگزاری در کنگره است.

3 - خدمتگزاران بایستی تمام انرژی خود را بر روی خدمت خودشان متمرکز کنند و اگر در مورد تصمیمات مرزبانی و یا تصمیمات بخش‌های دیگر فکر کنند آن‌وقت مسائل خودشان را نمی‌توانند به درستی انجام دهند، به عبارتی میبایستی بر روی کار خود متمرکز شوند تا بالاترین بازدهی را داشته باشند.

4 - خدمتگزاران شعبه هرکدام باید الگویی باشند برای دیگران و الگو هم باید بی‌نقص باشد. این مطلب از کوچک‌ترین خدمت در شعبه شروع می‌شود. برای مثال وقتی فردی به‌عنوان تازه‌وارد به شعبه مراجعه می‌کند، آن فرد تمام افراد خدمتگزار شعبه را به چشم دیگری نگاه می‌کند و امکان دارد از رفتار، گفتار، کردار، پوشش، لباس و ادب آن خدمتگزار خوشش بیاید و آینده خود را در آن ببیند و لذا ما باید اصول اولیه را به اصول جاری در کنگره مقدم بدانیم.

5- افراد خدمتگزار در کنگره باید فاصله خود را با دیگران و خصوصاً خدمتگزاران دیگر حفظ کنند. برای مثال فرد خدمتگزار امکان دارد فکر کند با انجام یک شوخی با فرد دیگری، به وی نزدیک می‌شود، ولی به قول آقای مهندس ستون‌ها در کنگره نباید خیلی به هم نزدیک بشوند و نباید خیلی از هم دور باشند چراکه امکان دارد نزدیکی زیاد باعث ایجاد بسیاری از مشکلات برای افراد شود. همچنین ایجنت محترم تأکید نمودند که ارزش خدمت به نگهداری آن است،نه در به دست آوردن آن.

6 - توجه تمام خدمتگزاران به صحبت‌های آقای مهندس در روزهای چهارشنبه در آکادمی و همین‌طور چک کردن سایت به‌صورت هفتگی و روزانه به شکل منظم می‌بایستی انجام بشود.

شرح وظایف نگهبانان و دبیران :

توجه نگهبانان و دبیران در روزهای هفته به وظایفشان که عبارت است از حضور به‌موقع در نمایندگی (ساعت15:30)، یادآوری به خدمتگزار هفته بعد (لژیون خدمتگزار) جهت معرفی استاد و چیدمان خدمت‌های آن روز، نظارت بر پوشش افراد خدمتگزار (پیراهن سفید مناسب)، آموزش و توجیه خدمتگزاران.

حضور نگهبان تا پایان وقت در شعبه و تحویل گیری شعبه از خدمتگزار آن روز و توجه به الزام سفر سیگار برای خدمتگزاران به‌طوری‌که الزام درمان سیگار جهت انجام خدمت برای دیگر مسافران کاملاً جا بیافتد.

نگهبان موظف است که از ابتدای جلسه شال نگهبانی را بر گردن بیندازد و تا پایان خدمت حواسش به نظم سالن، افراد خدمتگزار، رفت آمد و پذیرایی افراد باشد.


 

شرح وظایف کمک راهنمایان تازه‌واردین :

توجه راهنماهای بخش تازه‌واردین (که به‌مانند قلب تپنده شعبه می‌باشند) به وظایفشان و اینکه آن‌ها باید بسیار محکم عمل کند چراکه کسی که پا به شعبه می‌گذارد، اول با این افراد مشاوره می‌کند و لذا باید طبق صحبت‌های آقای مهندس مشاوره تازه‌واردین حتماً توسط افرادی که شال سبز دارند انجام گیرد و اینکه آن‌ها حتماً باید وظایفشان را طبق پروتکل که توسط مرکز راهنماهای تازه‌واردین کنگره مشخص‌شده، به‌روز انجام دهند و گروه طوری برنامه‌ریزی کند که از ساعت ۱۴ یکی از آن‌ها در شعبه حضورداشته باشد و دیگر عزیزان از ساعت 17 می‌بایستی در شعبه حضورداشته باشند و تمامی کمک راهنماها برای به‌روز بودن اطلاعات خود می‌بایستی ارتباط خود را با پلاک 20 و دفتر دیده‌بانان حفظ نمایند.

بخش OT :

توجه خدمتگزاران بخش OT  به وظایفشان و الزام حضور از ساعت ۱۴ و اهمیت خدمتگزاران این بخش و رعایت دیپلماسی و سلسله‌مراتب توسط آن‌ها و حضور در جلسات عمومی از توصیه‌های ایجنت محترم شعبه برای این بخش بود.

نشریات :

بخش نشریات و حضور سروقت در سر محل نشریات که ساعات کاری آن از ساعت ۱۴ آعاز و تا پایان لژیونها ( ساعت ۲۰ ) ادامه خواهد داشت و حضور در جلسات شعبه و ترغیب مسافران جهت خرید نشریات خصوصاً کتاب‌های کنگره.

صدور کارت :

اشاره به وظایف مسئول محترم بخش صدور کارت عضویت و تأکید بر حضور منظم و به‌موقع (ساعت 16) ایشان در شعبه و هماهنگی لازم با پلاک 20 جهت به‌موقع رسیدن کارت اعضای کنگره 60 و دیپلماسی مناسب با مراجعین.

بخش وبلاگ :

ایجنت محترم در مورد خدمتگزاران در بخش وبلاگ شعبه و مشکلات آن‌ها و اهمیت بخش وبلاگ صحبت نمودند و گفتند که باید در نظر داشته باشیم که در هر جایگاه خدمتی که هستیم آن جایگاه را دست‌کم نگیریم و باید تمام‌کارهایی که در خدمتی که به ما محول می‌شود را به‌صورت صحیح انجام دهیم.


 در آخر ایشان فرمودند اگر کار خدمتگزاران به‌صورت صحیح انجام گیرد قطعاً چند سال بعد باید ما در شعبه خود به فکر شعبه دیگر مانند همین شعبه که در آن هستیم بیافتیم و این نشانه این است که ما خدمتگزاران وظیفه خود را درست به انجام رسانده‌ایم.


عکس  : مسافر مهدی از لژیون دهم

ضبط صدا : مسافر فرامرز از لژیون سوم

خلاصه‌نویسی و تایپ: مسافر امیر از لژیون هفتم

ویرایش و تنظیم : مصطفی بیات

ارسال: مسافر علیرضا رواگرد


می توانید دیدگاه خود را بنویسید
فرامرز_لژیون دهم دوشنبه 6 مرداد 1399 19:33
خدا قوت
مسافر امین لژیون دوم دوشنبه 6 مرداد 1399 10:41
سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان و خدمتگزاران خوبِ کنگره به خصوص نمایندگی لویی پاستور عرض خسته نباشی و خداقوت خدمت تک تک بزرگواران
هومن یکشنبه 5 مرداد 1399 23:59
با سلام به همه عزیزان
خدا قوت به همه عزیزان خدمتگذار
یادمان باشد برای چه هدفی خدمت می کنیم
میثم امیری یکشنبه 5 مرداد 1399 22:18
خدا قوت عزیزان. درود بر شما بزرگواران
مصطفی بیات یکشنبه 5 مرداد 1399 16:10
بار دگر خدمتگزاران کنگره 60 ثابت کردند که نه تنها از مال و وقت خود گذشتند، بلکه در شرایط کنونی کشور ( ویروس کرونا ) با به خطر انداختن جان خود همانند قهرمانان سلامت پا به میدان گذاشتن و نگذاشتن که کوچکترین تاخیری در کار ده هزار سفر اولی که روی شربت او تی هستند بیوفتد.
خدمتگزاران عشق، من به سهم خود دست تک تک شما را میبوسم و افتخار میکنم به شما انسانهای از خود گذشته
شمایی که بدون هیچ چشم داشتی خدمت میکنید
بی شک شما قهرمانان سلامت دیگری هستید.
خدا قوت به همه شما انسانهای که در مسیر کمال قدم برداشتید.

با احترام : مصطفی بیات
1399/05/05
امیر یکشنبه 5 مرداد 1399 12:28
عالی
دمتان گرم
یکشنبه 5 مرداد 1399 09:59
خدا قوت به همه شما خدمتگزاران
یکشنبه 5 مرداد 1399 09:34
سلام و خدا قوت به تمام زحمت کشان کنگره شصت
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
 
درباره ما ...
دریافت نشریات و فایل های صوتی ...
دریافت کتاب «عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر» نویسنده: مهندس حسین دژاكام دانلود نوشتارها و فایلهای صوتی کنگره 60 در قالب فایل Mp3 و PDF
اشعار شاعران کنگره 60
اشعار شاعران کنگره 60
مسافران و همسفران محترم کنگره 60 می توانند اشعار خود را به ایمیل: adezhakam@gmail.com برای آقای امین دژاکام ارسال کنند.
آمار سایت ...
• تعداد مطالب:
• تعداد نویسندگان:
• آخرین بروز رسانی:
• بازدید امروز:
• بازدید دیروز:
• بازدید این ماه:
• بازدید ماه قبل:
• بازدید کل:
• آخرین بازدید:

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات